BILDER FRÅNGÅRDAGENS JULMARKNAD

Blogga typ inget igår men kan ju berätta lite. Japp igår va jag på julmarknad och då hade min mamma ett litet bord där hon sålde krannsar och såå, men så hade hennes kompis en liten del på bordet också där hon sålde halsband som hon gjort. Det va ganska kul att få runt att titta där men de va sjukt kallt. Mina fötter va iskalla och då hade jag ändå sockor under..
Men hära kmr lite bilder ;D ( Fast suddiga eftersom att de e mobilkameran ;) )

Tog lite bilder på vägen dit först ;)









Sen från julmarknaden ;)

 ( stackars hästar :/ )
 ( De e får men man ser inte de, haha )

Bilder från bordet mamma och hennes kompis hade ;)







De va lite suddiga bilder från igår, hehe fast bilderna brukar bli suddiga om man går samtidigt som man tar dem xD )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0