Julhelgen ;)

Hellua, jaa nu sitter jag och kollar på musikkanalen och just nu e de Mika med Love Day. Inte direkt bra skulle jag väl kunna konstarera :P

Men idag har jag bara varit hemma och slappat. Kollat på film och lyssnat på Erik Hassle. Men jag måste bara säga en sak. Jag såg alltså Inception. Mycket bra skulle jag säga. Elr jag såg den igår med och de va ganska svårt att hänga med så såg den idag med och då vare mycket lättare att hänga med. Alltså ni måste se den. Om ni inte redan gjort de ;P

Men aa igår då så va moster Julia, Moster Helena, hennes kille och hans två barn här. Alltså typ mina halvkusiner. Men aja, vi spela typ spel och så. Elr alltså jag och Ida kolla typ på. Frågorna var liksom skit svåra. Det va ett fråge spel och dem körde 4 gånger och jag kunde typ 2-3 frågor. Haha.

Men sen så den tjugofemte ( lördags ) och tjougosjätte ( söndags ) så upplevde jag någe underbart. Jooo Erik Hassle va juu på tv. De va en nordisk julkonsert på ettan och de börja typ med att en gubbe pratade ( på danska :P) och sen så vare en kör som sjöng och sen så såg jag en person som jag kände igen ( victor alltså, gitarristen ;P) och så hörde jag introt på "don´t bring flowers" och så såg jag ju underbara Erik Hassle. Fy fasikens vad bra han är. Men hahah mammas första kommentar "Men vad karln ser ut! Elr killen rättaresagt" Haha guu de lät så kul. Stackars Erik. Men så såg jag ju då reprisen den tjugosjätte. Åh satt och typ log hela tiden. Glaaa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0