Haha, hoppas att de är okej att ändra sig, för jag gör de hela tiden xP

Haha, jag tycker att en sak e ganska intressant med mig. Haha just nu sitter jag och lyssnar på "Från om med du" med Oskar Linnros. Haha jag kom ihåg hur jag reagerade när jag såg honom på tv första gången vilket var i sommras någon gång, men då satt jag iaf och skratta och tyckte att han var as dålig (A) Hehe. Men då sa Karin ( farfar typ tjej, neä de låter konstigt men aa nu får de låta roligt ;P ) " Neä han inte är inte alls dålig. Om ett tag kommer ni ( för min syrra gjorde samma sak som jag. Skratta alltså ;;P) .. sitta här och tycka att han e jätte bra" Och så rätt hon hade, ganska irriterande. Haha. Men skit samma.
Sen som också e intressant va ju hur jag reagerade när jag såg Erik Hassle på tven första gången ( 4 juli 2009 ) men då satt jag ju också och skratta och tyckte att han va as dålig. hmm... Jaa alltså såå borde ju jag inte sitta och skratta åt dem jag tycker e dåliga för jag vet att dem kmr jag väl förmodligen lyssna på ganska mkt sen. Såå aa då trodde jag ju inte direkt att jag skulle sitta och lyssna på Erik Hassle hela tiden, prata om honom hela tiden och aa skriva om honom på bloggen hela tiden. Haha. Men iaf. Hade lite tråkigt nu igen. Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0