Haha

Alltså jag hade världens konstigaste dröm inatt. Fast jag gillade den ju också. Självklart <3
Men aa ni ska få höra..

Jopp de va så att jag hade fått med mig Carro på en konsert med Erik Hassle ( de e konstigt för jag har försökt med de dem senaste dagarna :S ) men iaf. Vi står längst bak och när konserten är slut ser jag hur människorna som kollat på konserten går åt ett håll så jag följer efter dem och Carro efter mig. Vi kommer in till ett rum där de står en tjej med rött lockigt hår och så suckar hon och går iväg, sedan viskar jag till Carro och säger " Haha oj, jag de hände någon konstigt så jag trodde att det där va Erik Hassle.." Carro skrattar och sen går vi och ställer oss på ett ställe och så kommer en tjej ut från dörren som är framför oss och så ropar tjejen men lockigt hår " nästa " och så skickar hon in mig och Carro. Vägen in till rummet var skit konstigt. Vi var tvugna att krypa under en sak som var typ 15-20cm hög och jag kom inte under så jag typ gick över de och så välte jag ned en massa saker från ett bord.. (klumpig som ja e ;P)
Men när vi kommer in så sitter han där ( alla kan lista ut vem, joo Erik Hassle ) Han säger typ "hej" och de säger jag också, men Carro börja babbla as mycket sen så sitter vi typ och pratar och helt plötsligt så säger han " nu ska vi baka bröd " ( hahhahahah ) så vi gör de och sen så sätter vi tre oss och fikar. Haha. Då så fick vi glögg och Carro säger " Men usch, vad är det här! Det är skit äckigt "
Men iaf, sen behövde jag typ gå på toa och när jag kom tillbaka va en annan där inne. Och jag som då hade tänkt att fråga efter autograf. ( haha) men så ska jag ta på mig skorna som jag tydligen inte hade på mig, men då ser jag att jag fått hans autograf på skorna.. ( haha sen vakna jag )

Haha guud de va verkligen en skit konstig dröm. Allt var så anorlunda.. Han var anorlunda, jag va de och Carro me.. Fast de konstiga är ju typ att jag hade ppå mig kläderna som jag hade igår och skorna med autografen va mina stövlar som jag alltid har. Haha.

Men iaf, nu har man ju träffat honom 3 gånger. Hahah även om jag drömt varje gång :P

Kommentarer
Postat av: Lina

Hihi, jag verkar vara som vanligt, för usch vad jag hatar glögg :) <3

2010-12-23 @ 16:48:17
Postat av: Felicia

Haha jag vet, men du var anorlunda med vissa saker iaf ;P <3

2010-12-23 @ 23:28:34
URL: http://ffillann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0