DAG 3 : MINA FÖRÄLDRAR

Japp, mina föräldrar. ag kan ju börja med att säga att jag har världens bästa mamma och pappa <3
Dem har alltid funnits för mig och finns för mig när dem behövs.

Men jag kan ju börja att förklara min mamma, hon heter Caroline och e en glad trädgårsmästare. Jaa hon gillar nog allt med blommor, men hon gillar också att fota, haha man vet vad jag fått de ifrån ;P
Hon e nog ändå ganska lik mig, kanske inte så mycket på utseéndet, men sättet. Precis som jag så e hon ganska envis men vi håller med varanda ganska ofta.
Men hon försöker jämt att hjälpa mig, så gott det går. Med matten t ex, de kan vara tal som e jätte konstiga som inte hon heller förstår, men hon kan sitta och titta på talet ganska länge och sen så har hon precis kommit på hur man gör.

Sen min pappaa då. Japp han bär namnet Johan och e en ganska humorristisk människa. Skämtar typ alltid. Han har typ samma humor som mig så det kan bli ganska mycket skratt.

Men precis som med mamma så e vi ganska lika, både utseéndet och sättet. Japp, två blonda männsikor, blåa ögon och jaa ganska långa iaf :P
Men jaa som jag sa med humorn,, vi e ganska lika så, fast jaa ibland också helt olika.

Men har har iaf varit världens bästa. Han har varit den som åkt på allt med Erik Hassle. Han har varit med mig på tvp konserter de här året. Elr jaa en va hela familjen på, men inte den andra. Då stod han där i kö i samanlagt två och en halv timme för att se en konsert i en timme med en person som igentligen inte tycker är bra. Allt för min skull <3 Världens snällaste.




Mm, som jag sa innan. Världens bästa föräldrar. Älskar dem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0