DAG 2 : MITT FAVORITMINNE

Jaa mitt favorit minne, inte så svårt att välja faktiskt. Tror nog att ni kanske också vet vad det är. Det e ju den 21 september 2010 när jag såg Erik Hassle.

Mm, den dagen går inte att glömma. Efter att jag först stått och köat i en och en halvtimme för att bara få en biljett och när jag sedan fått min stämpel på handen så fick man vänta i en timme till innan konserten började. Kommer ihåg att när jag väl var inne och väntade så var jag bara så glad men det var ingen emot när han kom in på scenen. När "bump in the road" börjades att spela och publiken jublade. Jag kommer aldrig att glömma det, det var det bästa som någonsin hänt mig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0