Dag 15 : Mina rädslor

Hmm, jaa jag e ju rädd för en massa saker. Ganska fåniga, vissa iaf. Haha. Men jaa de e de här då...

Getingar. Hatar dem. Så fort sommarn kommer så kommer dem också. Blää hatar dem där små äckilga djuren. Som ni säkert vet då om ni varit med mig på sommaren så springer jag iväg så fort jag ser en. Elr så duckar jag så jag inte ska se dem :P Alltså ucsh. Men jag har ju också varit så duktig så jag har typ blivit stucken 7 gånger -.-

Ormar. Den räddslan växte väl fram mer i sommras. Jag, Ida och mamma skulle gå till badet och så e det en liten, liten stig som är typ 30cm bred. Ida går först och går bara och så kollar jag ned och precis framför mina fötter ligger de en orm. Då hördes ett skrik och Fillan springer upp till stugan igen. Sen hade jag ingen lust att gå den vägen så tog typ en omväg varje gång (a)

Hissar. Alltså jag vet inte varför men dem e så obehagliga. När jag va typ 2 fastnade jag i en hiss men de kmr jag ju såklart inte ihåg men pappa har berättat. Sen så skulle jag till farfar för några år sen och så blev de lite för många som gick in i den så den börja tjuta massor. Paniik ! Men nu när jag åker hiss börjar jag typ skaka om jag bara går in i den. Inte bra...

Båtar. Vet ju inte riktigt varför om jag ska vara ärlig. Fast de beror ju på lite. När jag åker med typ farfar så tycker jag inte att de e speciellt läskigt men i sommras när man åkte världens älsta gammla båt som bara skaka när man åkte då vare inte kul längre..
... och Emmi satt brevid och typ skratta :P

Att någon jag gillar skulle gå bort, typ vänner familj ♥

... jag skulle kunna skriva massa saker till men de blir ju inte speciellt kul att läsa ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0