Braigt nyårslöfte ?

Den 31 idag då. Fasikens vad tiden går snabbt. Jag vet att jag säger de typ hela tiden men jag struntar i de. Tidenn går faktiskt snabbt.
Men idag så händer de väl massa saker, och jag måste ta en massa kort på raketerna ikväll. Hehe. Men förra året blev alla bilder skit dåliga. De va faktiskt så...

Men jag har iaf kommit på ett nyårs löfte. Skriver de nu för jag vet inte om jag kommer att blogga mer sen. Men de e att jag inte ska skriva om Erik Hassle på bloggen i två veckor. Duktig jag e om jag klarar de;P
Hehe men de kom jag på för jätte länge sen och därför så typ bombade jag bloggen i veckan med Erik Hassle (a)
Men aa de börjar ju att gälla ( ? ) imorrn så idag blire inte kul.. xP

Men ha en trevlig dag nu underbara människor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0