BAK DAG MEN CARRO OCH ASTRID. HAHA BAK XP

Jupp, idag har jag iaf varit med Carro och Astrid och tillsammans så bakade vi till julmarknaden imorrn. Jag gjode typ ngr slags chokladkakor, men dem smaka bara kakao så dem blev skit äkliga, sen så gjorde jag corn flakes kakor. Vet att de låter konstigt men de e gott. Carro gjorde kolakakor och marsipan figurer, Astrid chokladbollar och tillsammans med hjälp av Carros pappa så gjorde vi kanelbullar, elr Astrid gjorde mest för tanken var att hon skulle göra de men vi hjälpte henne för de blev så mkt. Sammanlagt blev de 102 bullar. Haha.
Men så tog jag lite bilder idag me, men dem blev också suddiga eftersom att den jag tog kort på rörde sig elr så gjorde jag de ;D
Men tada...



 ( Haha Astrids bulldeg :P )




( haha min kakdeg :P )
 ( Carros marsipan )

 ( 21 påsar bullar xP )
 ( Kak burkar :P )

Japp, men PUSS och KRAM (: <3




Kommentarer
Postat av: Lina

Det var faktiskt 104 bullar ;) <3

2010-12-12 @ 20:44:50
Postat av: Felicia

Sv: Haha, 106 till och mä ;p <3

2010-12-12 @ 20:49:37
URL: http://ffillann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0