2010 :>)

Gjorde du något du aldrig har gjort förrut? Jupp
Höll du några av dina nyårslöften? Haha, hade inga ;P
Blev någon av dina vänner förälder i år? Äh, neä
Dog någon som stod dig nära? Nopp, som tur e
Lämnade någon dig som stod dig nära? Neä, tur också
Vilka länder besökte du? Grekland
Är det något du saknar år 2010 som du vill ha 2011? Mm
Vilket datum kommer du alltid att minnas? 5/7 och 21/9
Vad var din största framgång 2010? Vet inte
Har du varit jättesjuk eller skadat dig? Nepp
Vad spenderade du mest pengar på? Saker med Erik Hassle (A)
Har du varit på begravning i år? nej
Varit på bröllop ? Nix
Har du färgat ditt hår ? Nopp
Har du tatuerat eller piercat dig detta året? Neä
Gjorde något dig riktigt glad? Jöpp
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010? Typ alla med Erik Hassle
Var du gladare eller ledsnare jämfört med tidigare år? Typ precis som alla år innan
Blev du kär i år? Nixens
Favoritprogram på tv? Vet inte
Bästa boken du läst i år? Typ, ngn twilightbok
Största musikaliska upptäkten ? Erik Hassle, om de va de som va frågan :S
Önskade du dig något som du fick? ja
Önskade du dig något som du INTE fick ? ja
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Japp, om jag skulle fått åka till Helsingborg elr Lappland (A)
Hur skulle du förklara din stil detta år? Ingen aning ;P
Vad fick dig att må bra? Vännerna och familjen
Vem saknade du? Vännern från skolan som jag inte träffa
De bästa människorna du träffade? Vet inte xP
Årets sötaste? Alla mina vänner <3
Årets hetaste? Äh, vet inte..
Årets största kärlek? Vaa ? (A) Hehe..
Årets största besvikelse? Att jag inte fick åka till Lappland elr Helsingborg.. Hehe
Årets bästa? Mina vänner
Årets snällaste? Också vännerna <3

Japp lite tråkigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0