Jogging och basket :D

Hellu :)

Har som vanligt inte blivit å mtk bloggning men kan nästan (bara nästan) lova att de blir bättre när skolan börjar igen för då finns de inte så mkt annat att göra förutom läxor... Åhh tänk att skolan börjar nästa måndag igen. Har inte längtat specielt mkt till den dagen och nu e den här om en vecka och en dag :( Men de blir ju kul att träffa kompisarna igen :D

Idag så börja dagen som vanligt me att jag vakna och släppte utt skrutten. Han sprang runt på golvet jätte mkt och de såg ut som att han hade ganska så kul. Men min kudde låg på golvet så den bet han i... Men den gick inte sönder :D
Sen så skulle vi till djuraffären så jag och pappa jogga dit eftersom att jag inte tränat löpning på lovet (A) men orka ju typ ingenting fast de hade jag väntat mig men vi jogga typ halva iaf:P Sen gick vi till planen och spela. Jag vann såklart när vi spela match :P Och när vi körde skotttaävling vann jag alla gånger förutom en :p
Hihiihih

Och igår så va jag me mormor i centrum. Vi kolla i affärer och så hade jag ett presentkort från emmi på gina tricot så köpte ett par jeans som de va rea på :P Oranga (stavning?!) Hihih. Sen gick vi hem och förbi djuraffären där de fanns kanin och marsvins ungar. Dem va as söta och små :p

Hihi. Men ska typ gå och handla nu .

Kram ♥




Bilden tagen från jeempaan.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0