God förmiddag :D

Hallojsan och god förmiddag elr vad man ska säga :P

Hmm... vet inte riktigt vad som händer idag. Min pappa e hemma me Ida för hon e sjuk men hon verkar inte specilet sjuk eftersom att hon vill åka till centrum sen ...

Men jag sitter iaf och kollar på marsvinen som e ute och springer på golvet nedanför mig. Nu står båda och äter på ett hus varför vet jag inte :P Dem e roliga :P Men sen har ju skrutten varit ute också de första jag gör varje morgon e ju att släppa ut honom att han springer runt i rummet jätte mkt xD

Hahah:P Men skriver nog mer senare idag :)

Kommentarer
Postat av: Josse

okej, tack :)

2010-08-18 @ 15:32:12
URL: http://jozzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0