Fortfarande hos farfar :)

Hej, hej denna varma sommardag:)

Jag e fortfarande hos farfar åker hem ikväll elr imorrn. Nu har jag och Ida precis kommit upp från bryggan efter att ha badat:) farfar och hans tjej elr vad man ska säga e kvar där nere får se när dem kmr upp. Sen idag ska vi åka ut med båten och typ äta lunch ngn stanns. Tkr inte om att åka bår specielt mkt så innan går jag och typ "nej inte åka båt" men när jag väl sitter i båten brukar jag tycka om de :D

Imorrse så skulle jag åka frukost såjag sätter jag och så sticks de och då ser jag ju att jag satt mig på en geting. Duktigt av mig... Men jag blev chokad(stavning!?) när de sluta svida efter typ 2min. När jag har blivit stucken förut har de ju kännts i typ 2 dagar.. Konstigt. Men de va ju bra :D

Kram<3 :P

Kommentarer
Postat av: Josse

Stor fet med Edward på :DD

2010-08-06 @ 15:58:43
URL: http://jozzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0