Förlåt<3


Hej jag e ledsen att jag inte har skrivit så mkt men jag har inte orkat. Men jag kan ju berätta lite om vad som hänt. I tisdags så var jag och min mormor i centrum. Jag hade fått en presentkort på indiska av henne när jag fyllde år så jag tog med mig d och ett annat som jag hade på HM. På indiska köpte jag en kudde till mitt rum och en sjal och på HM köpte jag ngn tvål och en ny mascara(stavnig?)Hhii.

I torsdags var jag, mamma och Ida och bowla. Gick så där. Mamma vann, jag kom tvåa och Ida sist:P Heheh

Igår så var jag och Carro i centrum och köpte present till Ahlame och Amale som skulle ha kalas:) Dem fick varsit presentkort på Kappahl(stavning?) för 150:-, ett litet målarblock:P och ett vanligt grattis kort:) Hiihh. Sen skulle vi hem till mig för jag skulle byta om till finare kläder men då hade jag såklart glömt nycklarna så vi åkte hem till Carro och slog in packeten och sen åkte vi till dem:) Vi hade väldigt trevligt tkr jag:)

Idag så åkte jag och Ida till centrum och kolla på marsvin och sen så köpte hon koppel(stavning?) Men jag ville också kolla i klädaffärer så d gjorde vi, och nu sitter jag hemma me datan i knät och skriver d här och ska nu avsluta inlägget:))

Kraam<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0