:)

Hejj:))

E hemma från skolan nu. Elr okej jag har varit hemma i typ 1 och en halv timme:P Ähm på tekniken så fortsatte vi med bilen. Efter lite tjat så sa Iza och Elin att jag fick limma på en EN liten antenn(?) Men som jag e så när dem kolla bort limma jag på TVÅ stycken. Hihi. Men dem tog inte bort dem:) Taack så mkt:)<3 Elevensval var as tråkigt och läraren lärde oss en as knäpp dans som jag typ inte dansaxD Hehhe. På idrotten så var det ngn nio som höll lektionen. Styrke träning. De var aas jobbigt och de gick knappt att fortsätta men då sa han att vi skulle få en straffrunda så man fick göra övningarna fast d inte gick...:(

När jag kom hem så hade mamma och Ida släppt ur marsvinen i halen på en filt(?) sen hade den ställt två hus där och så mat. Dem gick runt lite där iaf. Menn nu tror jag att dem sover:P Men har inte mer att berätta om så
Kram<3


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du får lägga upp en bild på dem ♥

nu har jag en blogg :) Har inte börjat skriva på den än, men snart..kan du lägga till den på länkar?

2010-04-14 @ 19:12:32
URL: http://minux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0