Ajje


Hejjsan<3

Nu e det torsfag igen. Jippie!! Hehhe. Så skrev jag inte förut om torsdagar men jag har ändrat mig eftersom att tyskan e på onsdagar nu och jag slutar kvart i 3:) Men iaf. På engelskan idag så skulle vi vaxinera oss:( Usch gillar inte sprutor. Men jag fick vaxinera mig först i klassen och gick upp med Elin, Iza och Ebba:) Gjorde halv ont när hon tog den men jag måste säga att det gör ondare nu:( Efter så fick vi kakor och saft av skolsyster:D På NOn skulle vi redovisa om stjärnsystemet. Gick ganska bra tycker jag men sen så orkade typ inga att koncentrera sig så vi fick kolla på en film om apor:P När jag väl va hemma sen var de plugga som hjälde(?) Men orkade inte göra ngn engelska idag men, men:P Hehhe. Nu ska jag fortsätta att chatta med Jenny så
Hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0