Birdsong - Pero älskar musik

 
 
 
 
i fredags fotograferade jag min moster när hon spelade på teater Pero och det var så jäkla kul!!! först och främst är min moster svinduktig, hon går under namnet Birdsong och en låt går att lyssna på här, på soundcloud alltså. Hon+bandet spelade så himla bra och det var verkligen fint att få lyssna och ta del av det. Dessutom var det ju kul att jag fick springa runt och fota. 
 
och ifall ni vill se fler bilder eller bilderna ovan i bättre upplösning så klick här så kommer ni till min flickr. Pusskram.

Kommentarer
Postat av: hanna

åh, bilderna känns som något taget ur en film<3

2016-06-08 @ 16:15:56
URL: http://lundgrenhanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0