270915

får lite halvpanik just nu på att veckorna går så jädra snabbt och att det redan är oktober torsdag?? vad händer ens? har tänkt att jag ska försöka ta till vara på den här hösten, vilket ofc är lättare sagt än gjort, men innan jag fyller 18 i december har jag tänkt att hänga på en drös museum då det fortfarande är gratis och älskar ju att lära mig saker så det känns som en kul syssla. Sedan vill jag ta höstpromenader, titta på serier (behöver serietips föresten då jag precis tittat klart på gossip girl </3) och baka kanelbullar. Däremellan lär jag ju också sova bort dagar och ha ångestdagar också men tänker då minsann inte bara ha det så. Är glad över att folks påståenden om att trean är det lugnaste året på gymnasiet faktiskt verkar stämma då det helt plötligt känns som att jag har ett liv igen som inte bara går åt till skolan. Halleluja eller något.
 
och så tips om världens bästa låt, som är så mysig att lyssna på just nu, så klick

Kommentarer
Postat av: Martina

trean är ju verkligen bästa året, har nästan bara estetiska ämnen nu <3

Svar: ja men samma här! så himla najsigt <33

2015-09-27 @ 21:36:02
URL: http://augustimelodi.blogg.se
Postat av: N

Vilken härlig bild!

Svar: åh tack snälla!

2015-09-28 @ 12:29:06
URL: http://nouw.com/nathaliemaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0