Niki And The Dove

för tillfället försöker jag hitta på saker som jag mår bra av, för att bygga upp någon slags energi igen, och då är livemusik en sån bra sak. Jag drog mig ut hemifrån, och tog med mig Emmi för att åka till radiohuset och gå på P3 live session. Där skulle nämligen Hanna Järver och Niki and The Dove spela! Jag fick reda på det här förra veckan och blev så himlahimla glad.
Niki and The Dove har ju nämligen varit några av mina favoriter i ganska många år nu. De har inte varit aktiva med ny musik eller spelningar på tre år, så blev ju både glad och förvånad när jag fick reda på att en ny singel skulle släppas+en radiospelning. Meen, de var verkligen hur bra som helst, och eftersom att jag inte sett dem live förut hade jag ju lyckats bygga upp SÅ stora förväntingar, men de lyckades hålla upp till alla dessa. Är glad för att musik finns och att det kan påverka en så jäkla mycket <3  
 
Det var en himla fin kväll hursom, och jag lär leva på det här i ett tag nu.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad härligt att ha något sådant att komma ut för! :)

Svar: ja men verkligen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0