Erik Hassle - Obaren

hej igen! tänkte berätta om min tisdag som var den bästa tisdagen på väldigt (väldigtväldigtväldigt) lång tid. Jag var nämligen och såg Erik Hassle på obaren!! jag såg ju honom sist 2012, och då var jag 14 år gammal och visste nog inte riktigt hur mycket han skulle komma att betyda för mig åren framöver. Hursom, efter skolan drog jag in till stan där jag sprang runt överallt på Östermalm för att hitta spelstället (mhm har bott i Stockholm i hela mitt liv, och ja, jag har fortfarande sämst koll). Men efter lite guidning hittade jag tillslut och utanför spelstället träffade jag Matilda som jag lärt känna via Erik, vilket var askul!
 
Någon timme innan insläpp stod vi precis utanför konsertlokalen och väntade, var av att Erik kommer ut dit, kramar om oss och säger att det är kul att vi är där, och där tog väl ungefär världens största lycka fart <33 alltså förstår ni ens glädjen när ens största idol som en inte sett på TRE ÅR fortfarande känner igen en och kommer fram och kramar en??? alltså lyckorus. Hursom, konserten sedan var svinbra och jag tror aldrig någonsin att jag blivit så berörd på en spelning. Den känslan han sjöng med var helt sjuk, och så pass att han själv stod på scenen och grät under en låt. Så himla fint. Sedan stod jag där och tänkte att jag skulle ta vara som fan på den här spelningen. Allt avslutades sedan med hans senaste singel No Words som var ännu bättre live och jag stod nog där med det största leendet någonsin. Fanastiska jäkla musiker. Orkar inte ens <333 efter spelningen pratade vi lite med honom igen, fick en till kram, han signerade min tygkasse som är ännu finare än tidigare och sedan gick jag därifrån helglad. Att musik kan göra en så glad ens. Åhå, Erik vad du är bra. 
 
Och för att göra saken ännu lite bättre, fick jag reda på igår, att jag ska se honom igen om 15 dagar. Hur sjukt är inte det här? Men det är så värt väntan, för det finns nog ingen som är så bra som han. Tack Hasslis för din fantastiska musik <3

Kommentarer
Postat av: Lena

Vad kul det lät! Och ännu roligare att du får se honom ännu en gång då :D

Svar: ja verkligen!

2015-05-14 @ 20:46:53
URL: http://thisismyphotostory.blogg.se
Postat av: Johanna

Vad kul!

Svar: ja!

2015-05-20 @ 16:37:37
URL: http://www.jojosmind.blogg.se
Postat av: Matilda

Alltså aw

2015-06-28 @ 16:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0