Northern lights

yey vet ni vad? jag har klarat det andra året på gymnasiet!! i torsdags lämnade jag in min sista uppgift för året och det kändes så jäkla bra. När jag kom tillbaka till skolan i höstas hade jag en tanke om att det aldrig skulle gå då all min energi hade försvunnit totalt och det mesta, eller ja allt egentligen, kändes skit. Men det gick visst och jag är så sjukt stolt över mig själv, faktiskt. Så heja mig, och er andra som fixat, och inte fixat det här med skolan. Heja oss, och fuck skolan + alla dessa sjuka krav som ställs. Vi är fan asbra, allihop. 
 
De kommande månaderna ska jag endast vara ledig och umgås med personer jag tycker om, jag ska äta sjuka mängder sorbet, springa iväg från getingar, bada i min sjukt snygga bikini, jag ska sova länge på morgonen och förhoppningsvis fotografera en hel del. Sommaren känns så himla välkommen nu, så hej juni!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Å, det där lät ju så där lagom fantastiskt! Jag går också andra året, men har 11 uppgifter kvar innan jag äntligen får låsa in alla skolböcker i ett skåp. Men jag kommer fixa det, så klart, för det måste en trots att en är sjuk om en har prestationskrav som ständig följeslagare.
Men sedan, då ska jag fira, precis så som jag hoppas att du gör reda nu! kram och tack för peppen!

Svar: men åh, lider med dig massvis ju. men tänk, när de där 11 uppgifterna är klara så kan du förhoppningsvis släppa skolan och pressen i ett tag, och ja bara fira massvis. Heja dig! och försök att komma ihåg att skolan inte är allt. kram!!

2015-06-03 @ 17:00:36
URL: http://lsmedman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0