P3 session

tja! nu var det ett tag sen sist igen. Jag har under de senaste dagarna skrivit massvis av prov så har nästan skrivkramp nu också, galet. Jag har bokat biljetter till Köpenhamn så i December åker jag och Astrid dit för att se Julian Casablancas+the voidz(!!?!?!?!?!), så jälva sjukt. Har ju avgudat Julian i några år nu och hans soloalbum är ju fantastiska (även om jag älskar the strokes mer än allt annat typ, eheh). Jag har börjat sticka en svart halsduk, efter tre varv eller något gav jag upp. Jag har varit förkyld. Jag har lyssnat på massa asnice musik eftersom att det släpps nya album hela tiden just nu, galet. Jag har träffat bra personer lite då och då. Sedan förra veckan hade jag ju höstlov vilket var så efterlängtat. Tänkte att vi kunde ta en titt på vad jag gjorde en dag!
 
På onsdagen åkte jag och lillasyster till radiohuset. Vi skulle nämligen på P3 live session! Vi var där två timmar tidigare då vi trodde att det skulle vara massor av folk där, men det var ju såklart tomt......... Under tiden vi väntade satt jag väl mest och var nostalgisk från när jag sett Erik Hassle där ett par gånger (herregud alltså, denna människa som inte spelar i Sverige längre. Var ju över två år sedan jag såg honom nu). HURSOM, de som började spela hette Tussilago och det var helt okejbra tycker jag!
de var duktiga på att spela gitarr iaf, haha.'
Sedan så dök ju han som vi var där för att se upp. Nämligen Thomas Stenström! Har ju lyssnat på hans album fulkultur massvis den här hösten så jag var ju jättelycklig över att få se honom live. Han spelade några låtar och blev intervjuad och det var så himla bra. + enligt mig att han bara körde låtar från fulkultur pga har ju inte lyssnat in de gamla låtarna, eh. <3<3 efter fick vi träffa honom och jag höll väl på att dö av lycka. Vi high-fivade, jag tackade för hans asbra musik, samt att han sa att jag hade ett fint namn (alltså enda gången det är bra att heta Felicia är väl när Thomas Stenström fått för sig att använda det namnet i en låt, haha). Lycklig dag.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tack så jättemycket! Så snygga konsertbilder du tar!! Älskar din header också

2014-11-10 @ 12:41:32
URL: http://solkvints.blogg.se
Postat av: Maja

ÅÅ tack ! :)

2014-11-12 @ 22:59:12
URL: http://majyaa.blogg.se
Postat av: Anonym

din blogg är så fiiiiiin abbow

2014-11-16 @ 17:22:36
URL: http://ellosaurus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0