Miriam Bryant

igår var jag och syster på gröna lund och såg Miriam Bryant. Ingen av oss hade lyssnat på henne ordentligt innan utan vi båda hade väl tyckt om någon låt. Så i måndags eftermiddag satt vi och lyssnade på albumet om och om igen för att lära oss låtarna, vilket var så värt då det gjorde konserten ännu bättre än vad den redan var. För alltså åh vad bra hon var <3 hon körde sina låtar från albumet + några nya, så fint. Dessutom fick vi träffa henne efter och hon var så himla snäll (ett annat fangirl moment är väl att jag helt plötsligt såg Jonna från Glasvegas där på grönan och fick panik. Tillslut vågade jag gå fram och ba "eh hej, visst spelar du i Glasvegas? För ni är jättebra". Hon var hursom jättesnäll och såg rätt förvånad ut när jag dök upp, men <3<3<3)
 
Så byter vi ämne till Miriams konsert igen då jag helt plötsligt fick för mig att jag skulle fota med mitt gamla standardobjektiv till kameran. Ehm så jag kom hem med ett gäng bilder i asdålig kvalitet. Men tror att det var värt det ändå pga var (eller är) så himla trött på mitt fasta 50mm. Hursom, här är de bilderna jag är mest nöjd med, hihi.

Kommentarer
Postat av: william

älskar henne! är så aviss på dig nu ;)

Svar: haha jaa hon är så bra!

2014-07-30 @ 09:55:50
URL: http://canonguy.blogg.se
Postat av: Ida

Åh jag älskar henne! Hon e grymt bra :)

Svar: jaa åh hon är verkligen fantastisk!

2014-07-30 @ 13:32:31
URL: http://iminetta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0