Allsång på skansen

i förra veckan smsade jag Emmi och ba "hallå följ med mig på allsången på tisdag" var av att hon svarade "okej!", så i förrgår åkte vi minsann till Skansen sjukt förväntansfulla. Iallafall jag som skulle få se en av mina favvisar igen!
vi var där när klockan var ett och var helt förundrade över hur lite folk det var? Vi fick en så bra plats trots att vi inte varit där och köat sen insläppet vilket man behövt göra tidigare år.
de var fullt igång med alla repen och här har vi Dough Seegers + gitarrist.
Även Petra gick runt och övade på allsångerna, såklart.
Ison och Fille repade. Hade ju lite koll på vilka de var efter We Are Sthlm förra året när jag fotade där, eh. 
Sen inföll även skräcksenariot för mig och Emmi. Känner en oss två väl vet en hur mycket vi inte tycker om dans. Ja alltså jag får rysningar av att ens titta på det (förlåt ifall jag har någon dansare som läser det här <3<3<3) och när jag fick reda på att vi själva skulle dansa i publiken så kände jag mest sdfghjklaNEJ. Hah så vi stod där blickstilla och ba :)))) Under repet passade jag på att fota nästan hela tiden istället, woops.
Men det gjorde inte så mycket för sedan fick jag ju se den här gudinnan igen, för tredje gången den här sommaren <3 Hon som jag var där tack vare. Alltså fantastiska Laleh. Blir lika berörd varje gång jag ser henne och är så lycklig på hennes konserter. Tror att hon är ett musikaliskt geni, mhm. Är dock så himla ledsen nu för att det var sista gången (bara för i sommar, hoppas jag) men tänker leva på den här dagen ett tag framöver för så himla fint, hihi.

Kommentarer
Postat av: Felicia Christensen

Sjukt kul! Skulle också vilja åka dit någon gång och kolla live! :)

Svar: jaa det är himla kul! Har varit där fler gånger och det är en så speciell stämning där på plats!

2014-07-18 @ 00:25:05
URL: http://feliciadot.blogg.se
Postat av: Jenny

Det måste ha varit helt fantastiskt att vara där o få uppleva den konserten live. Jag hade nog varit där om jag varit i Stockholm. Hade nog gått även för Ison & Fille hehe.

Svar: jaaa alltså det var helt magiskt! Är fortfarande lycklig efter konserten, för det var så fint. Synd att du inte var i Stockholm.

2014-07-19 @ 02:17:18
URL: http://novemberdreams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0