We Are Sthlm

i tisdags var jag och fotograferade på We Are Sthlm och alltså gah det var så jäkla kul. Jag har ju aldrig någonsin fotat en konsert förut (förutom förra året då jag var på fotokurs och också fotade på We Are Sthlm. Men då hade jag ju nio andra nybörjare med mig också, så inte samma sak, tss) och det här resulterade i att jag var fruktansvärt nervös. Dock släppte ju det lite när en stod där och fotade. Är så sjukt glad att jag fick den här möjligheten och önskar så att jag får göra om det här igen. Dessutom var det ju lyx att vi fick fota all the time och inte "bara" de tre första låtarna. Dock var fotodiket väldigt litet och väldigt snett om scenen var av att vi alla stod och trängdes på ett och samma stället. Fast vad gör det tänker jag, pga är så glad att jag fick fota, hah. Det enda som var rätt surt var att jag stack en halvtimme innan det var slut vilket jag inte skulle gjort då jag såg sen att lilla sällskapet spelat. Liksom!?

Kommentarer
Postat av: Jenny

snyggt jobbat! jättefinsiluettbilden blev! lite synd bara med datorn i bakgrund, du skulle kunna beskära den lite tightare så datorn slipper stjäla uppmärksamhet.

Det är så kul att se dig utvecklas inom konsertfotografin hihi som jag för ett antal år sedan nu.

Svar: ååh tack!!! blir så jäkla glad. Men jaa tack för att du sa det, en detalj jag missat helt och hållet. Men håller med dig, ska fixa det!
men ååh <3 vad kul!

2014-08-14 @ 23:26:50
URL: http://novemberdreams.blogg.se/
Postat av: Julia

Älskar den sista på Timbuktu. Det finns en gräns där det blir överredigerat, men strax innan den nås är det bara ultimat och skitsnyggt, det var en sån bild.

Svar: men ååh tack snälla!! så himla fin kommentar, hihi

2014-08-18 @ 22:57:28
URL: http://juliaoflund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0