En sån där lista

Favoritfärg? Alltså det här är ju en jättesvår fråga tycker jag, pga har ingen färg jag tycker om lite extra mycket. Men gult är ju fint (och inte fult)
 
Spelar du något instrument? Jag går på gitarrlektioner varje onsdag men jag vet inte om jag är så bra på att spela gitarr för det. Brukar sitta hemma och försöka spela någon låt men det slutar ofta med att jag ger upp rätt snabbt pga mitt dåliga tålamod.
Vad gjorde du för 15min sedan? Då satt jag nog och läste igenom min samhällsuppsats jag ska lämna in imorgon. Sen blev jag asnervös då jag satt och läste mitt horoskop för morgondagen där det stod att jag skulle ha otur under morgonen. Därför är jag stensäker på att det kommer gå uselt. 
 
Rix FM eller P3? Ska jag vara ärlig är jag sämst på att lyssna på radio. Förut tyckte jag om Rix Fm för att det alltid gick att sjunga med till alla sommarplågor, men ähm nu känner jag inte igen någon låt samt att allt som spelas är jättedåligt. SÅ P3 LÄTT!!
 
Vad har du druckit idag? Vatten.
 
Har du förändrats mycket under senaste året? Det här är också en sån där jättesvår fråga att svara på. Jag tycker att jag vågat göra mer saker än tidigare och tagit nya initiativ, men jag vet inte. Till utseendet ser jag nästan precis lika dan ut faktiskt som för ett år sedan. Är så dålig på förändringar. 
här är jag april 2013
 
Vad köpte du senast? Min Bråvallabiljett!
 
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun.........
 
Charterresa eller tågluff? TÅGLUFF!! det är verkligen en sån där 100sakerjagvillgörainnanjagdör sak. Vore askul att åka tåg genom Europa.
 
Vad är det för väder hos dig nu? Sol. Det var tydligen 22 grader utomhus idag. 
Din favoritfrukost? När jag fyller år brukar vi äta baugetter med en god ost + dricka tropisk juice och då känns det alltid så pirrigt och gott. Så väljer nog det. Annars är sconesfrukost bra också, ifall jag slipper baka dem själv för blir bara sur. Jag försökte nämligen mig på det här igår och det slutade med att jag sprang runt helt förtvivlad för att det var kladdigt överallt och gah så himla panikigt. Hatar allt som har med baka att göra (förutom att provsmaka degen kanske, men that´s it)
 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Mja jag vet inte, kan hända!
 
Sover du tungt? Ganska så
 
Drömmer du mardrömmar? Jag har alltid varit jättelycklig för att jag knappt gjort det men under den senaste tiden har det blivit vanligare. Någonting återkomande är att jag drömmer att jag får ögonkontakt med ascreepy personer på min balkong hemma?! En gång klättrade det liksom upp en hubbotliknande person på balkongen, mycket konstigt.
Favoritklädsel? Vet inte, har såna himla klädkrisar hela tiden just nu. Men trivs i min sammetskjol och min paisleyskjorta alternativt mina pricka byxor och systers linne, hah.
 
Favoritlåt just nu? ........ assvårt. Men lyssnar överdrivet mycket på Elliphant just nu så någon av hennes låtar kanske. Hon var föresten med på Pluras kök i lördags och hon är så jäkla bra, har sett avsnittet tre gånger nu. Ehm ja. 
 
Vad ser du om du tittar till vänster? Massa fotografier på min vägg. Från en skolavslutning i sjuan och en i åttan. En bild på Carro som Frida Kahlo, körsbärsblom, massa bilder på Erik Hassle och en skogsbild (+ massa mer)
 
Vad ska du göra imorgon?  gå upp lite för tidigt för att skriva nationella 8.15 i min matsal (inte okej) för att sedan stressa sönder hela dagen. 
 
Kläder just nu? En vitblå klänning.
 
Morgon eller nattmänniska? alltså hah jag brukar fundera på det här ibland och kommit fram till att jag inte är någonting av det. Men jag tror att jag lutar mest åt morgonmänniska hållet ändå........... astråkigt, vet. 
 
Vad är viktigast för dig? just nu känns det som att skolan betyder allt för varken orkar eller hinner göra någonting annat vilket är jättesad. Blir helt isolerad på mitt rum med min dator liksom </3
 
Stjärntecken? Är skytt.
 
Föredrar du ditt rum stökigt eller välstädat? Välstädat tror jag nog ändå, men jag brukar säga att jag tycker om det stökigt. Är väl för att mitt rum alltid är stökigt och då har jag någonting att skylla på. 
 
Bästa konsertminnet? Alltså den här frågan är en sån nostalgi. Frågade ju Erik Hassle just den här frågan på P3 sommarsession sommaren 2012. Han svarade yran 2009 och då svarar väl jag yran 2012 när jag såg Erik eftersom att det var en sån himla sjuk dag. Sitta på samma tåg som ens idol i fem timmar, fråga ens idol en fråga i radio, höra ens idol säga "hon är väldigt pålitlig, man kan alltid lita på Felicia!", check! hah

Kommentarer
Postat av: tess

ha en bra dag :)

Svar: desamma :)

2014-04-29 @ 13:20:42
URL: http://nattstad.se/tessies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0