Popaganda

i lördags var jag på popaganda med Jennifer och hennes kompis Klara. Det var helt fantastiskt och jag är så glad över att jag fick följa med.
Här är i alla fall Monkis fina glitterbuss!
Vi började med att se Beatrice Eli som var sjukt cool.
vi såg Jens Lekman.
 Sibille Attar var helt fantastisk.
Chloe Howl hade jag inte hört talas om men hon var verkligen jätteduktig. Det var en rätt mysig spelning med fin publik trots att det regnade rätt mycket.
 
Under dagen träffade vi sedan annat fint folk och såg fler spelningar som var himla braa (som jag dock inte har bilder ifrån). Jag har även sett Håkan för första gången och eh nä jag blir nog aldrig ett stort fan (även om han har jättefina låtar)
 

Kommentarer
Postat av: Pyret.

Åh vilka fina fotografier du har tagit, gud vad önskar att jag vore där.

Svar: ååh men tusen taack!! Ja jag förstår det, hihih.

2013-09-04 @ 19:47:04
URL: http://nittiosexnollniotjugoett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0