Instagram i Augusti

En dag så berättade min syster att hon satt och ritade av mig och vipps så fanns jag porträtterad! Hon är helt sinnessjukt duktig.
Sedan stod jag och fotade på We Are Sthlm som var såsåsåsåsåså kul.
jag någon dag.
Finaste Skrutten <3<3
jag började gymnasiet och påväg dit lyssnade jag på Hasslis för att han är den bästa någonsin.
Sedan fixade jag på mitt sängbord med massa olika prylar och jag tycker att det är väldigt fint!!!
Min kära idol fyllde 25 (mkt stort).
Sedan umgicks jag med världens bästa Ljungis efter skolan. Det var så kul att se henne och höra om hennes nya skola!!
jag åkte pendel hem från första riktiga skoldagen och det kändes fint. Det var dock inte lika fint att det var ett gammalt pendeltåg då dem är så förskräckligt varma.
Sedan i lördags var syster så himla taggad då hon skulle på popaganda.
på lördagen var jag sedan alltså på popaganda med Jennifer i min klass och hennes kompis. SÅ HIMLA FINT VAR DET och jag är så glad över att jag fick följa med (hur snällt var inte det liksom?). Världens finaste dag iaf.
Sedan träffade jag dessutom Magnus från Urban Cone och blev helt till mig, ehehe.
JA annars är jag så ledsen för att uppdateringen här är sämst. Mitt schema är sämst och jag kommer hem vid 6 vissa dagar och har inte så mycket tid, men jag ska försöka att bättra mig. Jag hoppas att ni har det bra! <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

fint Felicia! du är så söt och passar verkligen jättebra i hatt :)

Svar: men åh tack fina du, jag blir så glad! Kram

2013-09-03 @ 15:27:18
URL: http://novemberdreams.blogg.se/
Postat av: freja

alltså lille kaninen <3 så himla söt att jag dör!

Svar: hihi ja visst är han söt <3<3

2013-09-15 @ 19:15:41
URL: http://bomullsdrommar.blogspot.se
Postat av: Ellen (alatariel)

Nej ååååh vad fina insta bilder du tar!! Såååå fina! ♥

2013-09-21 @ 10:30:31
URL: http://alatariel.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0