Hockey vm och sådant där

Denna tisdag har jag underhållit mig med att gå på hockey. En av våra lärare hade massor av biljetter vilket slutade med att massa klasser från skolan åkte och tittade på hockey vm.
(denna bild är ändå allt bra underlig..)
HURSOM, matchen var mellan vitryssland-schweiz och vi fick för oss att heja på Vitryssland för att Schweiz hade så många supportrar. Så där satt vi och viftade på våra flaggor.
Tyvärr så vann Schweiz trots vårt fina stöd och det var synd.
 
Just nu borde jag kanske fortsätta skriva min uppsats om Palestinakonflikten eller leta info om England men det gör jag inte för denna tisdag är en tröttisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0