Sjuk och sådant kul

Eftersom att jag har sån extrem himla otur har jag lyckats bli sjuk såhär lagom till sportlovet så sedan i måndags har jag legat i soffan och varit halvt död samtdigt som jag tittat på sjukt många filmer och serier.
Hursom så mår jag lite bättre idag och jag kan äntligen sitta upp utan att bli helt snurrig i huvudet, hejaa.
 
Annars har jag drömt fina drömmar om hur jag och Emmi träffat Erik Hassle på ett övergångsställe på Götgatan.Jag vet inte men jag tycker att jag känner igen denna händelse på något vis om vad som hände oss en dag för ett par år sedan på ett övergångsställe på Götgatan... Haha
 
 

Kommentarer
Postat av: emma

Sv: Åh tack!
Fin bild och krya på dig!:)

Svar: hihi men åh tack fini!

2013-02-28 @ 17:12:27
URL: http://photoandinspiration.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0