Instagram

Okejdå nu följer jag trenden och visar lite från min instagram, där jag förövrigt heter @feliciialinnea.
 
I måndags var det den 25 mars och då gick jag i den klänningen som jag gått i den 25 mars dem två senaste åren. Sen i tisdags var jag påväg till skolan i mina älskade docs och såå.
Påvägen hem från skolan i tisdags gick skandiamäklarna och delade ut påskgodis(eller ja reklam) och i onsdags gick jag i min gosiga tröja och älskade sammetskjol <3<3<3
En dag kom syster hem och hade köpt en tidning där Urban Cone var med så jag var bara tvungen att sno den. Ehm tyvärr var det konstigt tryckt och Tim syns typ inte alls i mitten, bajstidning.
Sen i fredags var Ida PÅÅÅP på pendeln.
Igår vaknade jag upp och tittade på min fina vägg där det b.la. finns en recension från Krunis spelning på Cirkus, gamla och nya bilder på Mr.Hassle, foton från fotografiska och en massa annat, tihiii.
Sedan var jag och syster ute och fotade var av att jag hade min finaste Erik Hassle tygkasse med.

Kommentarer
Postat av: Klara

Verkligen mysiga bilder, haha, ska sluta spamma med kommentarer nu.

Svar: men åååh taack finii!Nej det är lugnt, jag blir bara superglad utav dina fina kommentarer, haha!

2013-04-05 @ 12:57:40
URL: http://monolog.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0