18 november 2012

 
Idag fortsatte då jag och mina små vänner med vårt engelskaproject. Nu två dagar senare är vi äntligen klara med att filma vilket känns himla skönt. Att vi dock har klippning och sådant kvar är väl inte lika kul men ajaa.
 
Hursom så har vi pysslat idag, vi har bakat pepparkakor och lussebullar samt druckit julmust, det är himla bra med engelska ibland med cooking som tema.
 
Ok nej men nu ser jag fram emot julen väldigt mycket efter vårt lilla julfirande idag. Trevligt nog är det 13 dagar kvar till första december och 14 dagar kvar till första advent (och min födelsedag, hähäh), wiie!!

Kommentarer
Postat av: Melina

Åh gud så mysigt!

Svar: Ja åh det var supermysigt!

2012-11-19 @ 20:03:30
URL: http://stenso.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0