120312

Så var det underbara helgen över och det var dags för skola igen. Har än så länge en ganska lugn vecka vilket är skönt.
Idag har jag fått tillbaka matteprov och tyskaarbete också, leeeskiiiigt. Bilden och fysiken gick fin fint. Jag och Carro har också sjungit och spridit med oss av en fin låt som vi hörde för första gången i helgen. Den är fin må ni tro och såhär går den.
Denna helg umgicks jag med lilla Ljungbergskan både lördag och söndag. På lördagen skulle vi sälja newbody. Det är alltid lika intressant. Man träffar alltid intressanta människor. Man kan träffa på en häxa som dödar granar samt en familj med karatekläder, allihop hade alltså karatekläder.
Sedan åt vi pannkakor och till detta tittade vi på äkta människor. Min far visade då också videoklippet ovan.
Det såg lite ut såhär.






Igår va vi inne i stan och hade det skoj.

Idag däremot när jag kom hem från skolan hade jag inte någon lust med att göra läxor. Så det blev någon variant av att fota dem istället. Och göra dem tillslut. Hittade dock massa annat att fota också. Det är farligt när kameran ligger bredvid en...




Idag är det även den 12 mars vilket betyder att det är ett år sedan jag hörde denna låt första gången vilket var på nyhetsmorgon. Intressant va? :DDDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0