Hejdå Stockholm

Hejhej. Nu sitter jag på min säng på hotellrummet i Östersund. Idag har jag åkt tåg från Stockholm till Östersund vilket tog fem och en halv timme. På centralen höll jag på att dö när jag ser att Jocke (Erik Hassles trummis) är där. sen ser jag även Viktor. Då dog jag. Dem skulle åka samma tåg. Efter tre timmar på tåget fick jag reda på att hela bandet var på tåget. Några minuter efter detta fick jag reda på att jag sitter på samma tåg som Erik Hassle. Då blev jag mest tokig. Efter resan vågade jag inte gå fram till honom och det störtångar jag. Han hade en fin hatt och nästan runda solglasögon trots mörker och ingen sol. Efter detta har jag gått på stan i Östersund. Helt plötsligt ser jag James Allan från Glasvegas. Då blev jag ganska glad. Nu ska jag nog ut på stan igen och ikväll blir det konserter. Jag ska sluta skriva som en åtta-åring. Hejdå Bilden nedan är min systers och på den finns herr Wallin (trummis)


Kommentarer
Postat av: Josse

Angående ditt senaste inlägg (som inte går att kommentera): omg jag dör!

Svar: Ah är klantig och har råkat trycka på någonting så det inte går att kommentera och det går inte att fixa nu....Men jaa jag med, är nog nästan död skulle jag tro!!

2012-07-28 @ 07:26:30
URL: http://Jozzys.blogg.se
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Funkade inte att kommentera på inlägget ovan. Men oj vilken upplevelse att minnas för livet=)

Svar: Jag har säkert råkat att klicka på någonting så det inte går att kommentera inlägget, haha. Men ja det lär bli en upplevelse jag kommer minnas för livet!

2012-07-28 @ 18:07:22
URL: http://trueborn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0