24 juli 2012

 
Ojdå. Idag kom dagen jag väntat på så himla länge. Dagen jag pratat om konstant sedan jag fick reda på det i april. Äntligen. Idag kom dagen då jag skulle stå där i pubilken och se Erik Hassle och hans band spela. Äntligen..
 
Jag och Emmi var vid Djurgården strax efter nio och blev insläppta en kvart efter. Sedan skulle vi vänta. Ja vi var ensama. Man hade läst att personer skulle sitta där hela dagen men vi funderade dock på vad dem tog vägen. Anyway efter 45min dök det upp två till som skulle köa och som var supertrevliga! Samma ålder som oss också vilket inte är vanligt.
Att vi sedan inte fick sitta där pga barnshower osv var ju tråkigt. Vi hade ju väntat i onödan va :)))
Förövirg träffade vi på en annan trevlig person som jag följt på instagram ett bra tag och hon har även följt mig och sedan umgicks vi med henne hela dagen vilket var superkul och trevligt!
 
MEN NU konserten. Alltså vi fick trotsallt en plats i mitten. Dem gick på scenen, jag blev tokig. Var yr pga värme och trycket i publiken. Tänkte dock inte på det när han och bandet började spela. AH och det var så bra. IIIIH. Senast jag var på en sådan konsert var liksom på 44an då jag var ett fan som stod knäpptyst och inte ens sjöng med i låtarna. Vet väl inte riktigt om jag är likadan nu. Haha. Feather Rain och Standing Where You Left Me var bäst.
Meeeeeennn i första låten gick han och tog i hand några i publiken (haha som vanligt♥), men en av personerna blev väl kanske mig då och han kramade om min hand fint och så insåg han att det var jag och la handen på min kind och ba "Hej är det bra?" Ehm hur reagerar ett fan i det läget. När han gått blev jag heltokig vilket även grönan fått på bild och lagt upp på deras facebook. Kewl då. NEEEEE.
Men ah han var så bra, och iih. I Back To Bed höll jag på att börja gråta av någon anledning, kanske för att jag inte hört den live på två år. Men jag gjorde inte det. Emmi hade också upptäckt att jag var väldigt tårögd. Haha.

Efter var det signering och vi stod för långt bak och höll på att missa allt pga att dem stängde. Men vi hann. Vi fick dock välja mellan autograf eller kort och ja jag körde väl kort. Det var inte en rolig bild. Den var verliken inte fin. När vi gick fram til honom sa han iallafall att han tyckte att det var synd att det var så stressigt osv. Han var lika snäll som vanligt och avslutade med Vi ses snart! tihi så berättade jag att jag skulle till Östersund och Storsjöyran på fredag. Då blev han glad och sa något i stil med Åh va roligt! Men då ses vi ju där! :D
Såatteh 24 juli blev en fin dag. Riktigt fin. Sett en otroligt duktig musiker och fått nya vänner. Så himla braa!!
Nu är klockan 00.10 (precis som det var när jag skrev inlägget om allsång på skansen för tre veckor sedan!?!?) och eftersom den är över 12 är det onsdag och jag ska se Erik om två dagar. WOOOP.
 
Så sen fick jag ju även fota med nya kameran idag. KRUXIGT då jag inte kan några inställningar eller någonting men jajjjja.
 
Åh föresten har min vän Emmi sagt att hon kan följa med igen. MAHAAA :DDDD Och hon är fortfarande bäst som sitter med mig och väntar i timtal. Hon har offrat 22h i Juli för att vara med mig och vänta för att se Erik Hassle som hon inte tycker om. HON ÄR BÄST.

Kommentarer
Postat av: Jenny

så fint för dig. vore så stolt om jag var Erik. <3

Svar: Åh ja så himla fint och åh. Tihi aw <3

2012-07-29 @ 22:24:09
URL: http://novemberdreams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0