070112

Hallå!

Har haft en supertrevlig dag idag. Har varit inne i stan med Calminderius. Supermysigt! Vi fotade lite, letade fik, flummade och kikade lite i affärer.
Vi besökte först och främst Gamla stan där vi då letade fik länge. Vi gick tillslut in och satte oss på kafé kladdkakan(?). Där åt vi chokladbollar och drack varm chocklad med vispgrädde.



Suddiga och grumliga som fan, men skit i det nu! :)

Vi tog sedan tuben till Söder där vi gick runt i många trevliga affärer. Jag hittade många fina skinjackor som jag vill ha, och Astrid skrattde efter den femte skinjackan jag går fram till och säger "Åh vilken fiiiin!!"




Men köpte ingen för de har jag inte ekonomi till. Men hittade en annan superfin jacka som jag kollat lite på i höst och nu reade dem ut den för 100:- och då blev den min!


Okej det är en riktig pissbild och man ser ingenting. Men skit i det.

Nu ska jag tjura lite mer för att en av mina favoritband spelar i Stockholm idag och det är åldersgräns. DÖÖÖÖÖÖ på åldersgränser på konserter. Fu.


Kommentarer
Postat av: Astrid

Fett fina bilder du tog! :) ♥

Haha och jag dog av skratt när du visade mig en skinnjacka som var randig inuti och när vi hittade den där glittriga, röda västen på byx-affären! :D



Vi kan vara "såna dära" personer som i lyxfällan, dom som hjälper andra med deras ekonnomi. Haha, då kan vi hjälpa dom att hitta rea-prylar! :D ♥

Kram på dej och tack för igår! :D ♥

2012-01-08 @ 14:38:05
URL: http://peentax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0