120112



Blöpp och hej.

Sitter och tittar på detta fantastiska program Copycat Singers. Okej det är inte bra, inte någonstans. Men jag sitter och glädjer mig åt att jag har som fredag idag då jag är ledig imorgon, wooop! Då ska jag förmodligen hitta på något med mina kära vänner.

Idag så har jag vikt papper. 150 stycken. Eller jag och Carro har vikt 150 papper. Tog bara runt 25min och sen hade vi inte ett skit att göra, vi satt och hade de trist en hel dag samtidigt som resten av klassen som nu bara bestod av killarna i klassen, dem lyssnade på skitmusik på Youtube och parodier och en massor av saker. Underhållande i ett tag faktiskt, men sen hörde vi samma låt i en timme dryg. Det var inte roligt efter ett tag.

Efter skolan hade jag de trevligt hos Astrid med Elin och Emmi. Jag och Emmi satt på balkongen i en lång tid (vi var utelåsta) Elin och Astrid spelade kort, och Emmi har instagram nuuu!!! :D

Nu ska jag ladda in bilder på datorn för min mobil är fullt på minné. Surt.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Det var ju ni som inte ville komma in! :)

2012-01-13 @ 14:48:39
URL: http://peentax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0