Dan före dopparedan

Just nu känns det helt knasigt att det är den 23 idag, helt tokigt att det är den 24 och julafton imorgon, men åh vad mysigt det ska bli.
Idag åkte jag till min mor då, när jag kom hem möttes jag iallafall av att hon satt upp en ljusslinga och en skylt jag köpte i London förra hösten, för att det inte ska se så tomt ut, hih.
 
Sedan klädde vi julgranen och den blev så himla fin!!
Jag har även slagit in dem sista julklapparna och har det här julpirret i mig, hihi åh.
Nu ska jag äta julbröd med julost och smörgåsgruka (världens bästa).

Kommentarer
Postat av: Jenny

visst kläs granen dagen innan julafton? inte typ första advent som vissa gör :o

himla fin gran!

Svar: Hihi ja vi har nog alltid klätt den dagen innan julafton. Vid första advent känns så fusk, haha!
Hihi tack!

2012-12-24 @ 01:29:30
URL: http://novemberdreams.blogg.se/
Postat av: julia

Gå gärna in på min blogg photoojuliaa.blogg.se som handlar om foto och vardag. Jag gör också gratis designer!
Ha en bra dag!

2013-01-12 @ 16:38:37
URL: http://photoojuliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0