270812

 
Tralalalala veckan igång igen och även skolan. Segt känner jag mest. Hade iallafall sovmorgon till 12 idag vilket var skönt. Dagen kändes inte så lång då när man slutade vid fyra. Har hunnit skriva prov, pratat på tyska och gjort fyra tal i matteboken.
 
När jag kom hem var jag glad då det var ett program med Niki And The Dove. Åh dem är så fiina och braa. Tycker om dem ännu mer efter programet då deras personligheter var lika bra som musiken. Hursom i detta program var det intervjuer+att dem spelade runt fyra låtar, mihihi!!!

Kommentarer
Postat av: Felicia

OJ, jäkla här kör man igång på en gång!!!! Kul :D haha

SV: åhmen tack, jag vet jag gillade den med, ändrade så den blev ltie rosa, och vips lite sagolikt!

puss

Svar: Hahah ja verkligen! Inte så kul faktiskt, haha..

2012-08-28 @ 13:16:07
URL: http://fjaelkis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0