120812

Gu vad mycket trädbilder jag lägger upp nu, så får det va med det.
 
Hursom idag har jag sovit till halv ett och steg upp vid halv två vilket inte sker speciellet ofta. Åt en god frukost och sedan har jag underhållt mig med tumblr ca hela dagen. Vilket liv. Utöver detta fick jag ont i fötterna då jag envisades med att gå i mina försmå creepers till Ica. Nu har jag ont i ca hela fötterna.
Jag åt även världens godaste middag som jag tjatat på min mor att laga i två månaders tid samt druckit trocadero.

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh så vacker den bilden var! :)

Svar: Men åh tack så hemskt mycket fina du!

2012-08-15 @ 00:38:27
URL: http://julielle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0