Tio till ett.

10 saker jag tycker om:
Fina fotografier
Min familj
Mina vänner
London
Erik Hassle
Dr.Martens
Glass
Konserter
Södermalm
The Strokes



9 saker jag tycker mindre om:
Kyla
Försenade bussar
Stockholms city
Tidiga morgonar
Stress
Prov
Regn och busväder
När saker inte vill så som jag vill
Hissar



8 bloggar jag läser:
Josefine
Astrid
Maja och Petronella
Floras
Linas
Jenny
Towe
Felicia

7 saker jag vill göra i framtiden.
Besöka min favoritstad London igen
Bo i en fin lägenhet på Söder
Se The Strokes live
Köpa mig en bättre kamera
Ta studenten och vara lycklig
Göra ett fint fotokollage och ha på väggen
Ha det bra med alla människor jag tycker om



6 filmer jag tycker om:
Titanic
Inception
Dear John
Remember Me
Mamma Mia
Twilightserien

5 saker jag är rädd för:
Hissar
Mörker
Flygande djur
Skräckfilmer
Bli ensam i framtiden

4 ord som beskriver mig:
Glad
Galen
Envis
Blyg



3 saker jag ser fram emot:
Kent i Augusti
Sommarlov
Erik Hassles album han spelar in just nu

2 snygga kändiskillar:
Erik Hassle
Julian Casablancas (en yngre Julian iallfall)

1 bra låt:
Kent-Pärlor


Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Att vara lycklig, det tycker jag är ett bra mål!

2012-04-13 @ 20:46:42
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Ida A

"min familj" och en bild på mig, betyder det att du gillar mig? :'D

Btw, ska inte Erik ha någon sommarturnä eller nåt? :o

Då borde se fram emot det!

2012-04-13 @ 20:53:56
URL: http://iloveulrikmunther.blogg.se/
Postat av: Néa

sv: tack så mycket! det är mina älskade nya hörlurar ^^

2012-04-14 @ 01:53:05
URL: http://neawidjeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0