290412



Idag har det varit segdag som gällt. Har inte gjort ett skit helt enkelt.

Var somsagt uppe tidigt och tittade på nyhetsmorgon. Åh så bra han är, underbara Erik. Han körde två låtar från We Dance samt att det var en liten intervju. Så himla härligt. Låten Feather Rain är helt otroligt bra så jag vet inte hur jag ska beskriva det. Roligt med en ny låt också som man inte hört!
 Dock ganska trist att titta på nyhetsmorgon i tre och en halvtimme och han är med i samanlagt 15 minuter. Men iallafall.

Var ute och fotade lite snabbt också men hade inte en jäkla insperation alls så klickade bara massa bilder.
   Istället blev det film och det var jag sysselsatt mig med i ett par timmar. Tittade på Tjenare Kungen som är en riktigt favorit från några år tillbaka. Trevligt.

Nu är det ledigt i två dagar till och det gör mig glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0