130412




Fredagen den 13 är det idag och jag kan ju inte riktigt påstå att jag har haft mer otur än vanligt, jag åker ju nästan alltid på massor av oturliga saker och idag var inte heller något undantag direkt.
Vaknar av ett regnigt Sverige som det varit hela veckan nu, trött som saatan var jag också så har stannat kvar i min kära säng hela dagen trots att det egentligen var att plugga litegrann som stod på schemat. Men för att lägga på och göra det hela ännu bättre med denna trötthet har jag åkt på denna fabulösa mensvärk som vanligt och nu tror jag att jag ska gå under :)))))
  Så men för att försöka få till allt någolunda bra ska jag sätta mig och titta på film här i min lilla ensamhet.

Annars så har jag nått mina 1000 följare på instagram nu, är genomlycklig!!


Kommentarer
Postat av: Josse

Grattis!! Shit, 1000 followers! Kan jag bara drömma om :P <3

2012-04-13 @ 14:58:31
URL: http://jozzys.blogg.se/
Postat av: Felicia

sv; Javisst! Den är lite rolig faktiskt! ;)

2012-04-13 @ 18:09:24
URL: http://feliciaafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0