150911


Halloj!! :D

Idag ser ni, då vaknade jag och kände mig mycket bättre. Men jag har ivartfall varit hemma idag då. Jag har fotat lite, mig själv dock. Haha (a) jag har NÖRDAT vid Instagram. Så jag på någe vis...
Aja, har ätit vindruvor också. Gröna var dem. Har varit på promenix på kvällen också och hängt med pappa och handlat. Trevlanss!!

Men imorrn ser ni, då blir de skola igen! :D Bara hemkunskap och Kemi. Ganska trevlig dag tycker jag! :) Men besviken är jag ivartfall. Ingen Birgit *GRÅTER!!!!* Ingen Hassle *GRÅTER!!!!!!!!!!!!!!"

Btw så är det ett år sen jag upptäckte att Mr. Hassle skulle spela på Kafe 44. Intressant? Yes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0