Idag är det torsdag

Hej!

Har orientering idag så vi börjar 12.10. Trevligt med sovmorgon. Vet dock inte vad jag ska göra i typ två och en halvtimme nu... FU!
Och sen så är the voice slut nu också *gråter*.
Haha men oh vad svårt de här va, jag brukar ju alltid ha så mycket att skriva, nu har jag ingenting.. *gråter igen*
Jo men idag va de ett år sen som jag babblade jättemycke med Carro på busen och båda va helt chockade över att Erik Hassle hade rört mig när han gick upp på scenen. Carros min när jag sa de liksom, öjj. Hahah så kul! De va då jag bestämde att jag aldrig skulle tvätta min jacka, #knäpptjej!


Men naj nu så, nu har jag kommit på vad jag ska göra så jag har dragit på tv4 och sitter och kollar på nationaldagen... Endast för att Erik Hassle är med. Hiiiihhhhhh!


Höhö...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0