090911

Halloj där! :D

För er som inte vet de så är det fredag idag. Soligt är det också. De gillas. Att jag har bajs mycket läxor kvar att göra gillas däremot inte. Fu. Jag e så jäkla seg med att komma igång. Men klar ska jag bli ivart fall, så plugga gärnet idag och i helgen är det som gäller nu!

Hih, men nu sitter jag då och bloggar som jag tror att ni fattar då jag skrivit en massa saker ovan, men så
lyssnar jag på min underbara spotify spellista. Oj vad mycke bra musik man finner där!
Sitter i min fina Erik Hassle tröja gör jag också. Någon fantasi har jag inte heller var av nu kommer ni fatta att det här bara är onödigt att läsa och att precis hela inlägget också varit de, så hej på dig!


Gammal bild från arkivet... Visst har jag snygga röd byxor på mig??? :D

Kommentarer
Postat av: Lina

Åhh, åhh, ååh, vad vi är/var söta då Fillerill! Jag kommer ihåg de där strumpbyxorna också! De var jättefina, men nu är de på tok för små och ligger nog på soptippen :( <3

2011-09-11 @ 16:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0