141011

Gutentag!

Har varit lite snålt på uppdatering måste jag säga. Men de tycker jag att ni borde vant er med nu ;D

Va i skolan idag som vanligt som hade hemkunskap. Skulle bara kolla skillnaden på ekologiska och vanliga produkter. Inte så knepigt. Sen så lämnade vi även in ett arbete vi jobbat med sen vi började den här terminen. Lääskigt! :'|
Sen så "labbade" vi på  kemin. I grupperna vi fick på tekniken vilket var riiktigt bra grupper. Jihha!! :D

Och ikväll är det idol och Emil sjunger Jag är en vampyr. Attans vilken bra låt de är vettnii!! Han sjunger dock inte lika fint alltid. Men så är't...
Haha och så ska jag äta kanelbullar som pappa tjatat om sen vi kom till honom i onsdags :p

Glöm inte att klicka häääääärr och gilla!!!


Bild från daaagen! (va ute och fotade nämligen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0