Ida blir fotad

Halloj!

Såhär på kvällen så har jag kollat på idol. Fel person åkte. Han skulle åkt nästa gång. Amanda P skulle åkt idag. Attans!
Amanda F och Moa är ju kvar och detta är ett trevligt faktum!


Sen sminkade jag systami som ville bli fotad! Kände ett så stort fotosug så kunde ju verkligen inte säga nej. Det är så sjukt roligt!
Sminkade henne lite då, svart ska det vara. Så säger jag bara. Men räätt coolt ändå! Sen fotades det. Lite halv svårt ljus, men riktade tusentals lampor mot modellen xD


Annars så har jag nysit mig igenom kvällen samt instagramat. Fått en tjej från USA att veta vem Erik Hassle är och hon ska nu leta upp och lyssna på Hurtful. Jag är så awesome!! Haha!


Men ska redigera en drös med bilder. Adjöö fina saker!


Liten sneakpeak. Bild från Mobilen som är redigerad i Instagram. Fan vad jag älskar den appen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0