151111

Helluu!!

Japp passar på att ha lite tid framför datorn min nu efter att ha pluggat järnet sen jag kom hem idag!

Stack ju som sagt hemifrån sju imorrse för att åka och ha idrott kvar över åtta. De tar ett tag att åka... Satt iallafall och kollade på idrotten då de inte kändes så bra att vara med eftersom att jag precis varit sjuk. Hade engelska i skolan sen. Ganska kul ändå. Har typ små pjäser i smågrupper. Trodde min grupp skulle vara katastof, men den va ganska bra faktiskt! För vi är så duktiga (y)
Hade biologi där de kollades på film och svarades på frågor om blod, och tillsist diskution på SOn.

Kom hem vid halv fem och sen har jag pluggat tyska. ÖhhH!! HATAR DET JÄVLA SPRÅKET!!!!! Gosh lär mig ingenting ändå sitter jag och pluggar som en galning! Aja, det ska väl gå imorrn iallafall när det ska redovisas. Hoppas jag.. Men a de ska gå!

Annars säger jag hej. Puss!


Bildbrist så blir en som jag lagt upp tidigare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0