Fin, fint ;D <3

Hejsvejs =)

Fan vad varmt de e alltså, sitter precis vid fönstret där solen kikar in, fan jag dör... Flytta på mig kan jag inte heller göra då min moder har alla jobbgrejor här inne...

Aja igår hade syster min iaf dansuppvisning, tog med mig Kaj(kameran) och fotade, ganska mycket.. Fast bilderna blev ju inte speciellt bra, men man måste ju öva ;D

Idag så är det plugga och morsdag som står på schemat, först SO kan jag väl gissa på. Mamma och pappa e och kollar på Ida när hon dansar även idag. Men aja lägger kanske upp ngn bild från igår om ett tag ;)

Puss hej :) <3


Haha jag kör på en favorit i repris, funderar på hur många ggr jag laddat upp den, haha :p <3
Fin, fint ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0